Printēt

Pārvaldes sistēma

Pārvaldes sistēma

2009.gadā uzņēmumā ieviesta un veiksmīgi tiek izmantota integrēta uzņēmuma pārvaldes sistēma, kuras sastāvā tiek iekļautas noliktavas pārvaldes sistēma (WMS), uzņēmuma un uzskaites resursu plānošanas sistēma (ERP).

Preču uzglabāšana notiek izmantojot adrešu uzglabāšanas sistēmu. Visas noliktavu operācijas ar precēm tiek veiktas izmantojot RFT- skeneri. WMS sistēmas pārvaldīšana, datu apmaiņa starp WMS un lietotāju notiek on-line režīmā.

Šāda veida tehnoloģija ļauj maksimāli operatīvi kontrolēt un koriģēt kravas plūsmas procesu visos etapos, sākot ar informācijas saņemšanas momentu no klienta par plānojamo preces saņemšanu vai nosūtīšanu, beidzot ar preču izvietojuma optimizāciju visās glabāšanas zonās, pēc to pieņemšanas vai izsniegšanas.

Sistēma nodrošina automātisku preču atlikumuuzskaiti par katru klientu, kā arī sinhronizētu muitas vai akcīzes uzskaiti par akcīzes precēm vai precēm, kas glabājas muitas režīmā. Trīs uzskaites sistēmu esamība ļauj nodrošināt mūsu klientiem kvalitatīvu apkalpošanu un atskaišu veidošanu jebkurā nepieciešamajā režīmā:

Sistēma ļauj klientiem caur attālinātu pieslēgumu saņemt informāciju par preču atlikumiem, preču pieņemšanas un izkraušanas rezultātiem, kā arī tiešsaistē sekot līdzi kravas apkalpošanas etapiem.

WMS, ERP sistēmu integrācijaļauj maksimāli optimizēt gan uzņēmuma pārvaldes procesus, gan norēķinu informācijas apmaiņu ar klientiem.